Strona główna » Proces rekrutacji
Proces rekrutacji
Wszystko zależy od Ciebie
Jeżeli interesuje Cię praca dla znanej i popularnej marki, dobrze trafiłeś! Gdy Twoje CV dotrze do nas, pracownicy Działu HR dokładnie je przeanalizują, a następnie podejmą opisane niżej kroki w przypadku większości stanowisk, na które rekrutujemy.
- zanim zaaplikujesz, zastanów się jaka praca przynosi Ci najwięcej satysfakcji
- następnie oceń swoje doświadczenie, umiejętności oraz kompetencje,
- wejdź w zakładkę z naszymi ofertami pracy i zapoznaj się z aktualnymi, interesującymi Cię ogłoszeniami rekrutacyjnymi,
- wyślij do nas swoje CV, możesz to zrobić korzystając z formularza rekrutacyjnego (dostępnego przy każdym ogłoszeniu),
- poniżej znajdziesz kilka praktycznych wskazówek, które ułatwią Ci znalezienie pracy.
Rozmowa telefoniczna
Z wybranymi kandydatami kontaktujemy się telefonicznie. Podczas rozmowy pytamy o doświadczenie, jak również o to, czemu wybrałaś/łeś właśnie nas jako swojego przyszłego pracodawcę.
Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa prowadzona jest przez HR Business Partnera oraz kierownika działu, do którego aplikujesz. Spotkania mają formę stacjonarną i odbywają się w Szpitalu Vratislavia Medica. Podczas spotkania chcemy Cię lepiej poznać i porozmawiać o Twoim doświadczeniu, posiadanych kompetencjach oraz Twoich oczekiwaniach względem stanowiska. Dowiesz się także więcej o pracy w naszej firmie i odpowiemy na pytania, by pomóc Ci podjąć jak najlepszą decyzję dotyczącą Twojej dalszej kariery.
Informacja zwrotna
Na tym etapie zapraszamy Cię do współpracy z nami lub informujemy dlaczego nie wybraliśmy właśnie Ciebie. Każdy zaproszony kandydat zawsze otrzymuje od nas informację zwrotną!
Rady dla kandydatów
Co powinno zawierać Twoje CV?
- Prawdziwe informacje - w trakcie rozmowy rekrutacyjnej ułatwi Ci to autoprezentację i pozwoli skupić się na Twoich realnych umiejętnościach i wiedzy.
- Listę Twoich sukcesów - pochwal się nam i napisz o ciekawych projektach, w których bralaś/łeś udział.
- Dane o Twoim wykształceniu i szkoleniach, w których uczestniczyłaś/łeś.
- Informacje o dotychczasowych miejscach pracy, wraz z datami rozpoczęcia i zakończenia pracy oraz pełnionych przez ciebie obowiązkach.
Elementy, na które rekruter zwróci uwagę w Twoim CV:
- Estetyka i czytelność.
- Ciągłość zatrudnienia.
- Dopasowanie kwalifikacji zawodowych do stanowiska.
- Doświadczenie lub umiejętności, które ułatwiają Ci start w nowej pracy.